Trwa ładowanie proszę czekać ...

Czy książka telefoniczna jest naprawdę martwa?

29 kwietnia 2020

Reklama książki telefonicznej - czy jest tego warta, czy Yellow Pages nie żyje?

Jeśli ważą Państwo zalety i wady reklamy lokalnej firmy w Yellow Pages, ten post jest dla Państwa. Będziemy spojrzeć na powrót dostaniesz od reklamy książki telefonicznej, a także jak to układa się na tle marketingu cyfrowego (lokalny marketing wyszukiwania, w szczególności).

Pisałem o różnicy między książkami telefonicznymi a cyfrowym marketingiem/reklamą wcześniej, ale głównie rozmawialiśmy o tym, jak zbudować cyfrową strategię marketingową na dzień, w którym Yellow Pages w końcu umrze.

Dzisiaj, będziemy patrzeć na kilka więcej badań, i pokazać, jak określić zwrot z inwestycji w reklamie książki telefonicznej, aby dowiedzieć się, czy jest to warte dla Twojej firmy.

Więc, jak można porównać reklamę książki telefonicznej i lokalnego marketingu wyszukiwania?

Cóż, spójrzmy na te liczby.

  • Książka telefoniczna Vs. Lokalne statystyki marketingu wyszukiwania
  • Kilka lat temu ComScore stwierdził, że ponad połowa Stanów Zjednoczonych zastąpiła książkę telefoniczną wyszukiwarką internetową, a liczba ta rośnie wraz z rosnącą liczbą rakiet mobilnych.
  • Według MSN, 70% Amerykanów nawet nie otwiera swoich książek telefonicznych. Tylko 11% korzysta z białych stron.
  • A według corocznych badań Brightlocal, 97% konsumentów korzystało z Internetu, aby znaleźć lokalne firmy w ciągu ostatniego roku.
  • Już w 2014 roku mniej niż połowa populacji regularnie korzystała z książki telefonicznej. Mimo to, książki telefoniczne to branża warta 3 miliardy dolarów (tak, to jest miliard z literą "b").
  • Według CRM Associates, średnia reklama Yellow Pages przynosi ponad 80 połączeń rocznie za około 800 dolarów, lub koszt 10 dolarów za połączenie. Krajowe ogłoszenie wyświetlacza wynosi średnio ponad 235 połączeń rocznie za 28 dolarów za połączenie, co daje całkowity koszt 18 800 dolarów rocznie. 
  • A reklamy wyświetlające mają średnio współczynnik konwersji mniejszy niż 1%.

Wiemy, że reklama w książce telefonicznej ma swoje wyzwania - musisz poświęcić rok na reklamę, i jeśli nie zapytasz każdej osoby, która do Ciebie zadzwoni, jak Cię znalazła, nie ma możliwości, aby śledzić wskazówki przychodzące z książki telefonicznej.

Dzięki lokalnemu marketingowi wyszukiwania możesz jednak śledzić, ile osób obejrzało Twoje oferty i kliknęło, aby zadzwonić lub uzyskać wskazówki. Możesz również monitorować ruch na stronie internetowej i wiele, wiele więcej.

Jednak nawet przy tych wszystkich numerach, które przypominają nam, że książka telefoniczna jest (przynajmniej na razie) mniej efektywna niż lokalny marketing wyszukiwania, wciąż drukują książkę telefoniczną. To znaczy, że ktoś musi z nich korzystać, prawda?

Cóż, w pewnym sensie.

Kto już używa Yellow Pages dalej?

Starsze dane demograficzne, jak również ludzie z obszarów wiejskich nadal używają swoich książek telefonicznych, aby znaleźć lokalne firmy, ale jest mało prawdopodobne, że znajdziesz Generation X, Y lub Z odbierając wszystko, z wyjątkiem ich telefon, aby znaleźć swoją firmę.

Mimo to, jeśli reklamujesz się w książce telefonicznej, to dobry pomysł, aby dowiedzieć się, jaki jest zwrot z inwestycji z książki telefonicznej.

Czas wyjąć swoje kalkulatory

Jak określić swój zwrot z inwestycji w reklamę książki telefonicznej?
Oto jak dowiedzieć się, ile rozmów telefonicznych potrzebujesz z jednego ogłoszenia w książce telefonicznej, aby zerwać połączenie. 

Po pierwsze, wziąć koszt reklamy i podzielić go przez średnią sprzedaży, a następnie, dowiedzieć się, ile połączeń telefonicznych trzeba, aby dokonać sprzedaży.

Na przykład, jeśli Twoje ogłoszenie wynosi $200, a średnia sprzedaż wynosi $30, a do sprzedaży potrzeba 10 telefonów, 200/30=6,6 i 6,6x10=~67 osób.

Oznacza to, że 67 osób będzie musiał zadzwonić do swojej firmy z reklamy Yellow Pages, aby Twoja reklama książki telefonicznej złamać. Dziesięć więcej połączeń (lub jeden więcej sprzedaży) i zrobić whopping 10 dolarów.

Oczywiście, te liczby są wymyślone - będziesz musiał zrobić matematykę dla siebie i dowiedzieć się, czy warto reklamować się w książce telefonicznej dla swojej firmy.

  • Książka telefoniczna Reklamodawcy
  • Niektóre dane demograficzne nadal korzystają z żółtych stron, aby znaleźć lokalne firmy.
  • Katalogi telefoniczne to biznes wart 3 miliardy dolarów.
  • Większe marki mogą sobie pozwolić na umieszczenie swojej działalności w Yellow Pages
  • Zgoda na reklamę książki telefonicznej
  • Musisz zobowiązać się do pełnego roku

Trudno jest śledzić wskaźnik ROI i w zależności od jego obliczenia, może nie być opłacalne dla Twojej firmy, aby reklamować się w Yellow Pages.
Reklama książek telefonicznych jest mniej skuteczna niż reklama online, która ma tendencję do wskaźnika konwersji mniej niż 1%.
70% Amerykanów nawet nie otwiera książki telefonicznej.
97% konsumentów korzysta z Internetu w celu znalezienia lokalnych przedsiębiorstw
Jeśli jesteś ustawiony na reklamę swojej firmy w Yellow Pages, nawet po przeczytaniu tych liczb, nie możemy cię zatrzymać, ale mimo to, należy dać marketingu cyfrowego spróbować i zobaczyć, co jest bardziej opłacalne dla Twojej firmy. Założę się, że znajdziesz marketingu cyfrowego jest łatwiejsze do śledzenia i ma większe zyski. 

Zobacz także: Książka telefoniczna online – znajdź numer telefonu